Nowa odsłona Newmor Polska na 4 Design Days

  • Newmor Polska, firma z branży wykończenia ścian i podłóg w obiektach komercyjnych, po raz kolejny wzięła udział w targach 4 Design Days.
  • Przedstawienie najnowszych osiągnięć, projektów, innowacyjnych rozwiązań i planów zyskało uznanie wśród ekspertów branżowych i pasjonatów designu.
  • W tym roku motywem przewodnim projektu stoiska firmy był eukaliptus.
  • Firma prezentowała personalizowane wykładzinach, tapety obiektowe, panele winylowe oraz propozycje dostępnych wzorów wykładzin na pufach.
  • Podczas targów 4DD po raz pierwszy zaprezentowana została nowa identyfikacja wizualna firmy.

Newmor Polska po raz kolejny na 4DD

Za nami kolejna edycja targów 4 Design Days, podczas których z pasją dzieliliśmy się oferowanymi przez nas innowacyjnymi rozwiązaniami wykończenia ścian i podłóg. Było to nie tylko świetne miejsce do prezentacji naszych najnowszych i bestsellerowych produktów, ale także doskonała okazja do spotkań z osobami z branży, co niezwykle nas cieszy.

W tym roku motywem przewodnim projektu naszego stoiska został eukaliptus. Kolor ten wyróżniał się na personalizowanych wykładzinach, tapetach obiektowych Midas, Darnell, ale przede wszystkim na królującej na naszym stoisku fototapecie z Syrenami, która absolutnie skradła serce wszystkich naszych odwiedzających. W różnych ciekawych formach zaprezentowaliśmy także nasze tapety Newmor – Piazza, Oxford czy Tweel, niezawodne panele winylowe Aspecta oraz propozycje dostępnych wzorów wykładzin na pufach.

Stoisko Newmor Polska na 4DD, fot. mat. pras.

Nowa wizja marki

Podczas targów 4DD mieliśmy niezwykłą przyjemność po raz pierwszy zaprezentować naszą nową identyfikację wizualną, która odzwierciedla dynamiczny rozwój marki oraz jej zaangażowanie w nowoczesne trendy. W naszym rebrandingu chcieliśmy szczególnie podkreślić nasze wartości – profesjonalizm, innowacyjność i miłość do designu.

Nowa identyfikacja wizualna Newmor Polska, fot. mat. pras.

Kolorystyka i forma symbolu podkreślają nowoczesność i kreatywność, które są fundamentem działań firmy i stanowią niezwykle istotną część jej wartości i misji. Głównym kolorem logo Newmor jest szary. Jest to kolor neutralny, achromatyczny, zachowujący w swojej silnej tożsamości własne prawo, symbolizuje zaufanie i niezawodność. Kolor ten został zestawiony z kolorem żółtym, który oddaje kreatywność i optymizm oraz inspiruje do działania nas i naszych odbiorców.

Przegląd Działalności – innowacja, jakość i unikalne wzornictwo

W Newmor Polska od ponad 20 lat specjalizujemy się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji tapet, wykładzin oraz paneli winylowych przeznaczonych dla obiektów użyteczności publicznej. Będąc liderem w tworzeniu unikatowych produktów wykończenia ścian i podłóg w obiektach komercyjnych zdecydowanie podążamy ścieżką rewolucji w zakresie technologii produkcji, świata wzornictwa i ekologicznych rozwiązań produktowych. W naszej ofercie znajdują się nowoczesne i stylowe kolekcje, które pozwalają na wykończenie każdego wnętrza obiektowego w niepowtarzalny sposób.

Zaangażowanie w przeróżne projekty w Polsce i za granicą oraz współpraca z renomowanymi designerami sprawiają, że nasza oferta to harmonia estetyki, funkcjonalności i jakości wykonania.

Nowy rozdział wzornictwa – inspirujące zmiany

Ubiegły rok, był dla nas czasem dynamicznego rozwoju i pozytywnych zmian, z radością możemy przyznać, że osiągnęliśmy znaczący postęp w realizacji naszych planów rozwoju dotyczących indywidualnych rozwiązań w projektowaniu tapet i wykładzin.

W pierwszej kolejności wzmocniliśmy Dział Digital, angażując wykwalifikowany zespół oraz inwestując we własną technologię druku wielkoformatowego. Przeniesienie produkcji in-house było kluczowym krokiem w naszej strategii, umożliwiając nam elastyczność, szybkość reakcji na potrzeby rynku, a także umożliwiła nam ścisłą kontrolę nad jakością dostarczanych fototapet. Nasz dział projektowy digital skoncentrował się na nieszablonowych rozwiązaniach w obszarze projektowania wzorów fototapet z kolekcji Design by Newmor oraz wzorów przygotowywanych na indywidualne zamówienie, co spotkało się z entuzjastycznym przyjęciem naszych klientów.

Na stoisku królowała fototapeta z Syrenami, która wzbudzała ogromne zainteresowanie wśród odwiedzających. fot. mat. pras.

Niezależnie od sekcji Digital, rozbudowaliśmy również obszar działu projektowego dotyczącego wykładzin, stanowiący kluczowy filar naszej działalności. Nasze plany rozwoju skoncentrowane na tym obszarze miały na celu wejście na wyższy poziom wzorniczy, niedostępny dotąd na rynku polskim, który zaspokoi wszelkie potrzeby rynku. Jesteśmy dumni z osiągnięć tego działu i wiemy, że stanowi on istotny element naszej działalności w tworzeniu unikalnych i wysokiej jakości rozwiązań dla naszych klientów. Personalizacja produktów do obiektów komercyjnych, zwłaszcza w dziedzinie wykończeń ścian i podłóg, stała się naszym wyróżnikiem na rynku.

Ambitne plany zespołu Newmor

Niezależnie od osiągnięć, nie spoczywamy na laurach. W Newmor Polska nieustannie poszukujemy kolejnych możliwości rozwoju, angażując się w nowe inicjatywy i strategie. Jesteśmy zdecydowani kontynuować naszą misję dostarczania najwyższej jakości rozwiązań, podążając śmiało w kierunku kolejnych wyzwań i możliwości, jakie niesie przyszłość. Jesteśmy przekonani, że nasze nowatorskie podejście do projektowania wykładzin i tapet pozwoli nam w jeszcze większym stopniu wpływać na estetykę i funkcjonalność obiektów komercyjnych.