Tomasz Pydo

product designer, design strategist and founder, KABO&PYDO

Projektant idei i produktu, strateg w zakresie wzornictwa i design manager. Od 2012 roku wspólnie ze swoją żoną Katarzyną Borkowską współtworzy wzorniczo-strategiczne studio projektowe KABO & PYDO, specjalizujące się w kompleksowym projektowaniu produktów, usług i komunikacji wizualnej oraz tworzeniu strategii wzorniczych w zakresie wielu branż gospodarki. Projekty realizują w oparciu o własne badania, aktualne trendy i metodologię Design Thinking. Tworzyli m.in. dla firm: Avant, Cellfast, PRO, KBT, IKEA, Volkswagen, Orlen, DonKwiat, Opeko, Ministerstwo Środowiska i są laureatami konkursów m.in: Red Dot (x3), IF Design (x2), Dobry Wzór (x4), Must Have (x6), Good Design (Australia), Top Design (x4), Designer Glass Competition.

Tomasz jest absolwentem Wydziału Wzornictwa Warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych, ukończył kursy w zakresie przedsiębiorczości i strategii na Akademii Leona Koźmińskiego. Design jest dla niego narzędziem do zaspokajania potrzeb użytkowników oraz realizacji celów biznesowych przedsiębiorstw. W każdym procesie projektowym poszukuje innowacyjnych rozwiązań. Ważny jest dla niego zrównoważony rozwój, relacje z ludźmi i społeczne aspekty działalności. Kieruje się szacunkiem oraz harmonią jako projektant i jako człowiek. Swoją pracą chce ulepszać otoczenie człowieka, zwierząt i roślin. Tomasz interesuje się motoryzacją i sportem. Lubi spędzać czas chodząc po górach.