Rejestracja

4 Design Days (4DD) to największe w tej części Europy międzynarodowe wydarzenie rynku nieruchomości, architektury, wnętrz i wzornictwa. W terminie 6-9 lutego 2020 roku w Międzynarodowym Centrum Kongresowym i Spodku odbędzie się już V edycja wydarzenia. 

Zapraszamy 6 i 7 lutego architektów, projektantów, designerów, przedstawicieli firm, deweloperów, producentów na Dni dla profesjonalistów.

Rejestracja nie jest wymagana dla prelegentów biorących udział w dyskusjach i panelach podczas 4DD. 

Uczestników Dni dla profesjonalistów zapraszamy również na Dni otwarte w dniach 8 i 9 lutego. Do zobaczenia!

  • Udział Bezpłatny
  • Strefa Premium
  • 690,00 PLN +VAT do 15.01
    890,00 PLN +VAT od 16.01
Możliwość udziału w Dniach dla profesjonalistów 4 Design Days
 
 
Możliwość udziału w Housemarket Forum
 
 
Możliwość udziału w Property Forum Katowice
 
 
Możliwość udziału w Dniach otwartych 4 Design Days
 
 
Możliwość udziału w Design 4You
 
 
Dostęp do Strefy Premium (strefa cateringowa oraz strefa spotkań) – I i II dzień
 
 
Możliwość udziału w wieczornych Galach (Property Design Awards, Housemarket Silesia Awards, Meble Plus) – I dzień
 
 
Możliwość udziału w wieczornym bankiecie – I dzień
 
 
Możliwość udziału w Design Party – II dzień
 
 
Dostęp do komunikatora
 
 
Wykupienie udziału w strefie Premium jest możliwe po zarejestrowaniu się na wydarzenie

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

  • Gdzie mogę zgłosić swój udział? Rejestracja prowadzona jest na stronie internetowej wydarzenia www.4dd.pl w zakładce Rejestracja.
  • Czy mogę zapisać się w inny sposób? Nie ma możliwości rejestracji w inny sposób niż przez stronę.
  • Do kiedy trwa rejestracja? Rejestracja trwa do 5 lutego 2020r
  • Jak wygląda proces rejestracji? Po wejściu na stronę www.4dd.pl do zakładki Rejestracja należy zapoznać się z informacją dotyczącą pakietów dostępu. Załóż konto, podając swój adres mailowy.
    - Mam już swoje konto:
    Jeśli adres mailowy znajduje się w naszym systemie, otrzymają Państwo komunikat o możliwości zalogowania się z wcześniej podanym hasłem bądź opcję „Odzyskaj hasło”. W przypadku odzyskiwania hasła na podany adres mailowy zostanie wysłany kod jednorazowy, który należy wpisać w odpowiednie okno. Wpisz nowe hasło oraz je powtórz. Po zalogowaniu się na konto sprawdź poprawność danych osobowych i wybierz interesujące sesje tematyczne. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenie zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora.
    - Nie posiadam konta:
    W przypadku kiedy adres mailowy nie widnieje w systemie, trwa proces zakładania nowego konta, czyli wpisanie swoich danych osobowych, stworzenie hasła oraz zaakceptowanie oświadczenia o danych osobowych. Po wpisaniu poprawnych danych zostanie do Państwa wysłany kod aktywacyjny (należy sprawdzić skrzynkę SPAM). Uwaga! Proszę nie wyłączać strony przeglądarki z rejestracją. Należy wybrać sesje tematyczne oraz zapisać się na Kongres.
    Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenia zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora.
  • Czym jest kod aktywacyjny? Kod aktywuje wcześniej stworzone nowe konta osobie, która go nie posiadała. Jest to 6-cyfrowy ciąg liczb. Zostaje wysłany na podany adres mailowy.
  • Ile będę czekać na weryfikację zgłoszenia? Weryfikacja może potrwać ok. 2 tygodni. W razie braku otrzymania weryfikacji w wyznaczonym czasie, prosimy o kontakt na adres rejetracja@ptwp.pl
  • W jaki sposób mogę się zalogować na swoje konto? Aby ponownie zalogować się, należy kliknąć zakładkę Rejestracja, następnie kliknąć Zarejestruj się i odnaleźć opcję Twoje konto w prawym górnym rogu.
  • W jaki sposób mogę zmienić/poprawić dane uczestnika? Opcja Edycja Danych jest dostępna na koncie uczestnika.
  • Czy wybór sesji jest obowiązkowy? Wybór sesji jest obowiązkowy, bez dokonania tego wyboru nie będzie możliwości przejścia do następnych kroków rejestracji. Prosimy o zaznaczenie sesji, w której udziałem są Państwo zainteresowani.
  • Czy i w jaki sposób mogę dokonać zmian w wyborze sesji? Opcja Wybór Sesji jest możliwa na koncie uczestnika.
  • W jaki sposób mogę zrezygnować z uczestnictwa? Na koncie rejestracyjnym widnieje opcja Rezygnuję z udziału.
  • Czy konieczne jest dodanie zdjęcia? Dodanie zdjęcia jest warunkiem skorzystania z wydarzeń lub usług oferowanych w ramach Strefy Premium lub Strefy VIP bez konieczności potwierdzania tożsamości w inny sposób. W pozostałych przypadkach dodanie zdjęcia jest w pełni dobrowolne.

    Wymogi dotyczące zdjęcia:
    - zdjęcie musi być aktualne
    - zdjęcie powinno pozwalać na identyfikację osoby
    - na zdjęciu nie mogą być ukazane osoby trzecie
    - maksymalny rozmiar zdjęcia 2MB, format: .jpg
  • Czy po potwierdzeniu przyjęcia mojego zgłoszenia otrzymam jeszcze jakieś informacje? Na podany adres mailowy przyjdzie wiadomość z informacjami organizacyjnymi. Wiadomość pojawi się na kilka dni przed wydarzeniem. Będzie zawierać kod kreskowy, który należy wydrukować lub okazać na urządzeniu mobilnym w celu zeskanowania.
  • Czy udział w Kongresie jest bezpłatny? Udział bezpłatny dotyczy części konferencyjnej. O przyjęciu zgłoszenia decyduje Organizator.
    Dostęp płatny – patrz pkt. 15-20
  • Czym są dodatkowo płatne pakiety dostępu? Pakiety dostępu umożliwiają zakup dodatkowych korzyści, tj. catering, strefy spotkań czy uczestnictwo w wieczornych wydarzeniach.
  • Kiedy będę mógł zakupić dodatkowy pakiet? Zakup pakietu możliwy jest po weryfikacji zgłoszenia. Informacja o możliwości zakupu danego pakietu będzie zamieszczona w mailowym potwierdzeniu.
  • Czy zakup pakietu jest obowiązkowy? Zakup pakietu nie jest obowiązkowy. Wiążę się to z rezygnacją z dodatkowych korzyści.
  • W jaki sposób mogę zakupić pakiet Premium lub VIP? W mailowej wiadomości potwierdzającej zgłoszenie zamieszczone są specjalne linki pozwalające na zakup. Istnieją dwie formy płatności: pobranie faktury proforma oraz płatność kartą.
  • Jak długo będę czekać na zmianę statusu po zakupie pakietu? Zmiana statusu następuje po zaksięgowaniu płatności przez Organizatora.
  • Czy jest możliwość zakupu pakietu w dniu wydarzenia? Będzie taka możliwość poprzez płatność kartą lub wystawienie faktury po zakończeniu wydarzenia.
  • Co powinienem/powinnam mieć ze sobą w dniu wydarzenia? Posiadanie kodu kreskowego i wizytówki ułatwi oraz przyśpieszy proces odbioru identyfikatora w dniu wydarzenia. Wydanie identyfikatora jest możliwe także poprzez podanie danych osobowych.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.