
Maciej Orłoś
dziennikarz
Bierze udział w sesjach:
-
Czy miasta trzeba „odgracić”? Urbanistyczne wyzwania XXI wieku
Miasto idealne. Układ urbanistyczny – jak rozwijać aglomeracje, by dobrze się w nich żyło i pracowało.
Czy miasta trzeba „odgracić”? Urbanistyczne wyzwania XXI wieku
- Tomasz Bradecki - Wydział Architektury, Politechnika Śląska
- Tomasz Konior - architekt, urbanista, założyciel i właściciel, Konior Studio
- Stanisław Lessaer - współzałożyciel P.A. NOVA SA, architekt, urbanista
- Maciej Orłoś - dziennikarz
- Paulina Rduch - Departament Strategii i Polityki Przestrzennej, Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia
- Wojciech Wagner - zastępca dyrektora, Biuro Architektury i Planowania Przestrzennego, Urząd m.st. Warszawy
- Alexander Wandl - Senior Researcher, Chair of Environmental Technology and Design, Department of Urbanism, Faculty of Architecture and the Built Environment, Delft University of Technology
-
Dom idealny
Projekty polskich architektów przykuwają uwagę światowych ekspertów. Oszczędny, ekologiczny, wygodny, ponadczasowy, piękny – jaka jest recepta na niezwykły dom? Czy w Polsce jest rynek na najbardziej śmiałe projekty?
Dom idealny
- Monika Bronikowska - projektant wnętrz, designer, Hola Design
- Adam Bronikowski - projektant wnętrz, designer, Hola Design
- Dawid Koziołek - dyrektor działu pokryć dachowych i systemów elewacyjnych , Rathscheck (Śląskie Kruszywa Naturalne)
- Waldemar Niedziela - Business Developer CBS, Somfy Sp. z o.o.
- Maciej Orłoś - dziennikarz
- Małgorzata Respekta-Paszkiewicz - starszy specjalista ds. współpracy z architektami, FAKRO Sp. z o.o.
- Grzegorz Stępniewski - przedstawiciel firmy Inteligentny Budynek Polska, Inteligentny Budynek Polska
- Waldemar Tomczuk - dyrektor ds. produktu i szkoleń, VASCO Group Sp. z o.o.
-
Outside the box – czas tradycyjnych hoteli bezpowrotnie minął
Goście hotelowi oczekują ciekawych wrażeń, a nie tylko tradycyjnie pojmowanego komfortu, wygodnego łóżka i dobrej obsługi. Żeby to osiągnąć, hotelarze muszą się otworzyć na nowe pomysły, design i myślenie outside the box.
Outside the box – czas tradycyjnych hoteli bezpowrotnie minął
- Emilia Cichocka - A&D Relations Manager Corian PL, DuPont Poland Corian Design
- Jan Karpiel-Bułecka - architekt, Karpiel Steindel Architektura
- Cezary Kowalczyk - Project Sales Director, Grohe Polska Sp. z o.o.
- Rajesh Mehra - Development Director, Co-Owner, Jaquar
- Janusz Mitulski - dyrektor rozwoju sieci na Europę Środkowo-Wschodnią i Kraje Bałtyckie, Sieć Marriott International
- Maciej Orłoś - dziennikarz
- Patryk Rudawski - Segmentation Business Development Manager, Tarkett Polska Sp. z o.o.
- Maria Saloni-Sadowska - architekt associate, Kuryłowicz & Associates Sp. z o.o.
- Marcin Steindel - architekt, Karpiel Steindel Architektura „Dom w Tatrach”
- Jakub Tomaszek - Country Manager, Jaquar Poland
- Tomasz Wuczyński - główny architekt, założyciel, Grupa Plus Architekci Sp. z o.o.
-
Polska marka meblowa – szansa czy mit?
Czy jest możliwe wykreowanie rozpoznawalnej marki polskich mebli, a jeśli tak, to w jaki sposób? To jeden z najczęściej poruszanych i jednocześnie budzących kontrowersje tematów dotyczących meblarstwa w Polsce. Wzornictwo, innowacyjność, jakość czy… cena – na co powinni postawić polscy meblarze, by utrzymać i poprawić swoją pozycję na światowych rynkach?
Polska marka meblowa – szansa czy mit?
- Ryszard Balcerkiewicz - Przewodniczący Rady Nadzorczej Noti Sp. z o.o.; Przewodniczący Rady Nadzorczej Fabryki Mebli Balma SA
- Marcin Dymarski - dyrektor generalny, wiceprezes zarządu, Elita Sp. z o.o.
- Janusz Mikołajczyk - prezes zarządu, MIKOMAX Sp. z o.o. Sp.k.
- Maciej Orłoś - dziennikarz
- Artur Wasążnik - dyrektor handlu i marketingu, Meble Marzenie sp.j.