Prelegenci

A B C D F G H I J K L Ł M N O P R S T U V W Z Ż
Janusz Mikołajczyk

Janusz Mikołajczyk

prezes zarządu

MIKOMAX Sp. z o.o. Sp.k.

Janusz Mikołajczyk

 

Pracownicy nazywają go wizjonerem. Najczęściej wypowiadanymi przez niego zdaniami są “Będzie zmiana” i “Mam taki pomysł”. Człowiek tysiąca idei, otwarty na nowe technologie i ciągły rozwój. Pasjonat golfa i fizyki. Z wykształcenia inżynier budownictwa. Od początku kariery zawodowej związany z produkcją mebli i elementów dedykowanym wyposażeniu wnętrz.

W 1991 roku, wspólnie z żoną Anną, założył w Łodzi rodzinną firmę Mikomax, w której niezmiennie pełni funkcję Prezesa Zarządu. Flagowymi produktami firmy są rozwiązania akustyczne Hush, stanowiące niezależne przestrzenie do rozmów telefonicznych, pracy w skupieniu i spotkań. W swoim portfolio posiada także wiele innych nowatorskich projektów, takich jak biurko Stand Up nagrodzone Red Dot Award oraz klasyczne rozwiązania biurowe.

 

Od najmłodszych lat walczył o niezależność biznesową. Po sześciu miesiącach przepracowanych w cudzej firmie, zdecydował, że takie warunki marnują jego potencjał i postanowił zawalczyć o swoje. I tak walczy po dziś dzień, odnotowując tysiące spektakularnych osiągnięć, chociaż zawsze skromnie dodaje, że za jego sukcesem stoją szczęście i zbieg odpowiednich sytuacji, w odpowiedniej chwili, bo w życiu decydują wyłącznie chwile.

 

Bierze udział w sesjach:

  • Polska marka meblowa – szansa czy mit?

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Polska marka meblowa – szansa czy mit?

    Czy jest możliwe wykreowanie rozpoznawalnej marki polskich mebli, a jeśli tak, to w jaki sposób? To jeden z najczęściej poruszanych i jednocześnie budzących kontrowersje tematów dotyczących meblarstwa w Polsce. Wzornictwo, innowacyjność, jakość czy… cena – na co powinni postawić polscy meblarze, by utrzymać i poprawić swoją pozycję na światowych rynkach?

    Polska marka meblowa – szansa czy mit?

POWRÓT