
Artur Wasążnik
dyrektor handlu i marketingu
Meble Marzenie sp.j.
Dyrektor ds. handlu i marketingu w firmie Meble Marzenie, ekspert marki Comforteo, socjolog.
Bierze udział w sesjach:
-
Polska marka meblowa – szansa czy mit?
Czy jest możliwe wykreowanie rozpoznawalnej marki polskich mebli, a jeśli tak, to w jaki sposób? To jeden z najczęściej poruszanych i jednocześnie budzących kontrowersje tematów dotyczących meblarstwa w Polsce. Wzornictwo, innowacyjność, jakość czy… cena – na co powinni postawić polscy meblarze, by utrzymać i poprawić swoją pozycję na światowych rynkach?
Polska marka meblowa – szansa czy mit?
- Ryszard Balcerkiewicz - Przewodniczący Rady Nadzorczej Noti Sp. z o.o.; Przewodniczący Rady Nadzorczej Fabryki Mebli Balma SA
- Marcin Dymarski - dyrektor generalny, wiceprezes zarządu, Elita Sp. z o.o.
- Janusz Mikołajczyk - prezes zarządu, MIKOMAX Sp. z o.o. Sp.k.
- Maciej Orłoś - dziennikarz
- Artur Wasążnik - dyrektor handlu i marketingu, Meble Marzenie sp.j.