Rejestracja

Podstawowy udział w 4 Design Days jest bezpłatny i obejmuje możliwość uczestniczenia w wybranych projektach konferencyjnych. Dodatkowo istnieje możliwość wykupienia udziału w Strefie Premium.

Pytania lub wątpliwości? Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami

ZAREJESTRUJ SIĘ
  Udział Bezpłatny Decyzję o przyznaniu bezpłatnego wstępu każdorazowo podejmuje Organizator. Strefa Premium 490,00 PLN +VAT
Możliwość udziału w Dniach Branżowych 4 DESIGN DAYS TAK TAK
Możliwość udziału w HOUSEMARKET FORUM SILESIA TAK TAK
Możliwość udziału w PROPERTY FORUM KATOWICE TAK TAK
Możliwość udziału w Dniach Otwartych i SILESIA BAZAAR Dizajn (26-27 stycznia 2019) TAK TAK
Dostęp do strefy Premium – catering oraz strefa spotkań (24-25 stycznia 2019) NIE TAK
Udział we wszystkich wydarzeniach towarzyszących 4 Design Days 24-25 stycznia 2019 r. (Property Design Awards 2019, Housemarket Silesia Awards 2019, DESIGN-it-UP – PROJEKT NA STARCIE 2019, Meble Plus - Produkt 2019, Design Party) NIE TAK
Dostęp do komunikatora umożliwiającego umawianie spotkań biznesowych NIE TAK

Wykupienie udziału w strefie Premium jest możliwe po zarejestrowaniu się na wydarzenie

ZAREJESTRUJ SIĘ

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

1. Gdzie mogę zgłosić swój udział?

Rejestracja prowadzona jest na stronie internetowej wydarzenia www.4dd.pl w zakładce Rejestracja.

2. Czy mogę zapisać się w inny sposób?

Nie ma możliwości rejestracji w inny sposób niż przez stronę.

3. Do kiedy trwa rejestracja?

Rejestracja trwa do 20 stycznia 2019 r.

4. Jak wygląda proces rejestracji?

Po wejściu na stronę www.4dd.pl do zakładki Rejestracja należy zapoznać się z informacją dotyczącą pakietów dostępu. Załóż konto, podając swój adres mailowy.

• Mam już swoje konto:
Jeśli adres mailowy znajduje się w naszym systemie, otrzymają Państwo komunikat o możliwości zalogowania się z wcześniej podanym hasłem bądź opcję „Odzyskaj hasło”. W przypadku odzyskiwania hasła na podany adres mailowy zostanie wysłany kod jednorazowy, który należy wpisać w odpowiednie okno. Wpisz nowe hasło oraz je powtórz. Po zalogowaniu się na konto sprawdź poprawność danych osobowych i wybierz interesujące sesje tematyczne. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenie zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora.

• Nie posiadam konta:
W przypadku kiedy adres mailowy nie widnieje w systemie, trwa proces zakładania nowego konta, czyli wpisanie swoich danych osobowych, stworzenie hasła oraz zaakceptowanie oświadczenia o danych osobowych. Po wpisaniu poprawnych danych zostanie do Państwa wysłany kod aktywacyjny (należy sprawdzić skrzynkę SPAM). Uwaga! Proszę nie wyłączać strony przeglądarki z rejestracją. Należy wybrać sesje tematyczne oraz zapisać się na Kongres. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenia zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora.

5. Czym jest kod aktywacyjny?

Kod aktywuje wcześniej stworzone nowe konta osobie, która go nie posiadała. Jest to 6-cyfrowy ciąg liczb. Zostaje wysłany na podany adres mailowy.

6. Ile będę czekać na weryfikację zgłoszenia?

Weryfikacja może potrwać ok. 1 tygodnia. W razie braku otrzymania weryfikacji tydzień od zgłoszenia, prosimy o kontakt na adres rejestracja@ptwp.pl

7. W jaki sposób mogę się zalogować na swoje konto?

Aby ponownie zalogować się, należy kliknąć zakładkę Rejestracja, następnie kliknąć Zarejestruj się i odnaleźć opcję Twoje konto w prawym górnym rogu.

8. W jaki sposób mogę zmienić/poprawić dane uczestnika?

Opcja Edycja Danych jest dostępna na koncie uczestnika.

9. Czy wybór sesji jest obowiązkowy?

Wybór sesji jest obowiązkowy, bez dokonania tego wyboru nie będzie możliwości przejścia do następnych kroków rejestracji. Prosimy o zaznaczenie sesji, w której udziałem są Państwo zainteresowani.

10. Czy i w jaki sposób mogę dokonać zmian w wyborze sesji?

Opcja Wybór Sesji jest możliwa na koncie uczestnika.

11. W jaki sposób mogę zrezygnować z uczestnictwa?

Na koncie rejestracyjnym widnieje opcja Rezygnuję z udziału.

12. Czy konieczne jest dodanie zdjęcia? Gdzie będzie wykorzystywane zdjęcie?

Dodanie zdjęcia portretowego jest konieczne dla wszystkich uczestników wydarzenia ze statusem Premium

Zdjęcie należy dodać przy rejestracji lub przy ponownym zalogowaniu się na swoje konto.

Wymogi dotyczące zdjęcia:

  • zdjęcie musi być aktualne
  • zdjęcie powinno pozwalać na identyfikację osoby
  • na zdjęciu nie mogą być ukazane osoby trzecie
  • maksymalny rozmiar zdjęcia 2MB, format: .jpg

Dodanie zdjęcia jest warunkiem skorzystania z wydarzeń lub usług oferowanych w ramach Strefy Premium lub Strefy VIP bez konieczności potwierdzania tożsamości w inny sposób. W pozostałych przypadkach dodanie zdjęcia jest w pełni dobrowolne. Zdjęcie przetwarzane będzie jako element identyfikujący uczestnika i jego indywidualne konto w systemie organizatora oraz w zakresie potrzebnym do dodatkowej weryfikacji tożsamości podczas wejścia na wydarzenia lub do stref z ograniczonym dostępem (Strefa Premium). W przypadku udostępnienia przez Organizatora w związku z eventem dedykowanego komunikatora do sprawdzenia listy uczestników, kontaktu i umawiania spotkań pomiędzy zarejestrowanymi uczestnikami eventu, dodane zdjęcie zostanie również udostępnione w tym komunikatorze w celu identyfikacji uczestnika.

13. Czy po potwierdzeniu przyjęcia mojego zgłoszenia otrzymam jeszcze jakieś informacje?

Na podany adres mailowy przyjdzie wiadomość z informacjami organizacyjnymi. Wiadomość pojawi się na kilka dni przed wydarzeniem. Będzie zawierać kod kreskowy, który należy wydrukować lub okazać na urządzeniu mobilnym w celu zeskanowania.

14. Czy udział w 4 Design Days jest bezpłatny?

Udział w części konferencyjnej oraz wystawienniczej wydarzenia jest bezpłatny. O przyjęciu zgłoszenia oraz statusie decyduje Organizator. Istnieje możliwość wykupienia udziału w Strefie Premium. – patrz pkt. 15-19

15. Czym jest udział w Strefie Premium

Udział w Strefie Premium umożliwia dostęp do dodatkowych korzyści, tj. catering, strefa spotkań czy uczestnictwo w wieczornych wydarzeniach.

16. Kiedy będę mógł zakupić dodatkowy pakiet?

Zakup pakietu możliwy jest po zarejestrowaniu się na wydarzenie. Informacja o możliwości zakupu danego pakietu będzie zamieszczona w mailowym potwierdzeniu.

W mailowej wiadomości potwierdzającej zgłoszenie zamieszczone są specjalne linki pozwalające na zakup. Istnieją dwie formy płatności: pobranie faktury proforma oraz płatność kartą. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt na adres mailowy dostep@ptwp.pl

17. Czy zakup pakietu jest obowiązkowy?

Zakup pakietu nie jest obowiązkowy. Wiążę się to z rezygnacją z dodatkowych korzyści.

18. Jak długo będę czekać na zmianę statusu po zakupie pakietu?

Zmiana statusu następuje po zaksięgowaniu płatności przez Organizatora.

19. Czy jest możliwość zakupu pakietu w dniu wydarzenia?

Będzie taka możliwość poprzez płatność kartą lub wystawienie faktury po zakończeniu wydarzenia.

20. Co powinienem/powinnam mieć ze sobą w dniu wydarzenia?

Posiadanie kodu kreskowego i wizytówki ułatwi oraz przyśpieszy proces odbioru identyfikatora w dniu wydarzenia. Wydanie identyfikatora jest możliwe także poprzez podanie danych osobowych.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.