Prelegenci

A B C D F G H I J K L Ł M N O P R S Ś T U V W Z Ż
Marcin Michalec

Marcin Michalec

CEO, OKAM Capital

Odpowiada za całościowy rozwój firmy. W planowaniu i realizacji projektów mieszkaniowych stawia na proekologiczne rozwiązania oraz udogodnienia podnoszące standard produktu i poprawiające komfort życia mieszkańców.

W OKAM od 2017 r., uprzednio do sierpnia 2021 r. zajmował stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu.

Z rynkiem nieruchomości związany jest od ok. 20 lat. Karierę zawodową rozpoczynał w Knight Frank. Następnie pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w firmach deweloperskich: Restaura i ICON Real Estate. Jest licencjonowanym pośrednikiem w obrocie nieruchomościami. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i Politechniki Warszawskiej.

Bierze udział w sesjach:

  • Przyszłość pod znakiem wielkich projektów - sektor mieszkaniowy na Śląsku korzysta na koniunkturze. Jak inwestować, by odnieść sukces

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Przyszłość pod znakiem wielkich projektów - sektor mieszkaniowy na Śląsku korzysta na koniunkturze. Jak inwestować, by odnieść sukces

    • Niedosyt lokali i świetna koniunktura w mieszkaniówce wyostrzyły apetyty śląskich deweloperów. Budują odważnie i na coraz większą skalę. Jak zapełnia się mieszkaniowa luka w regionie, ilu mieszkań brakuje? Jaki jest potencjał w kontekście planowanych i zrealizowanych inwestycji?
    • Jest euforia, ale są i wyzwania. Koszty w budowlance rosną, a ceny śląskich mieszkań pozostają jednymi z najniższych
      w Polsce – czy mieszkaniówka w tej części Polski daje zarobić? Jak będą kształtować się ceny w kolejnych latach i czy rynek zaakceptuje wzrosty?
    • Planowanie przestrzenne, otwartość władz samorządowych, jakość życia – co jest kluczem do skutecznej walki z mieszkaniowymi problemami w regionie? Podatek bankowy, podwyższanie poziomu wkładu własnego do 15 proc. – jak zmiany w prawie oddziałują na dynamikę decyzji zakupowych klientów?
    • Jakich mieszkań szuka pokolenie internetu? Czy przedmieścia stają się passé? Jak wykorzystać potencjał centralnych lokalizacji?
POWRÓT