Prelegenci

A B C D F G H I J K L Ł M N O P R S Ś T U V W Z Ż
Bartłomiej Stuła

Bartłomiej Stuła

dyrektor ds. sprzedaży

TDJ Estate

Z rynkiem mieszkaniowym związany od kilkunastu lat. Wiedzę z zakresu obrotu nieruchomościami oraz rzeczoznawstwa majątkowego zdobywał na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Posiada uprawnienia Zarządcy Nieruchomości. W swojej karierze zawodowej przeszedł drogę od specjalisty, przez kierownika, do dyrektora sprzedaży. Współpracował z różnymi deweloperami, m.in. prowadząc jednoosobowo oddział firmy. Portfolio obsługiwanych przez niego projektów obejmuje zarówno rynek pierwotny, jak i wtórny. W TDJ Estate odpowiada za koordynację działań sprzedażowych i marketingowych  projektów mieszkaniowych w Katowicach. Sprawuje nadzór nad procesem inwestycyjnym, sprzedażowym  oraz  wspiera i zarządza pracą zespołu konsultantów.

Bierze udział w sesjach:

  • Przyszłość pod znakiem wielkich projektów - sektor mieszkaniowy na Śląsku korzysta na koniunkturze. Jak inwestować, by odnieść sukces

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Przyszłość pod znakiem wielkich projektów - sektor mieszkaniowy na Śląsku korzysta na koniunkturze. Jak inwestować, by odnieść sukces

    • Niedosyt lokali i świetna koniunktura w mieszkaniówce wyostrzyły apetyty śląskich deweloperów. Budują odważnie i na coraz większą skalę. Jak zapełnia się mieszkaniowa luka w regionie, ilu mieszkań brakuje? Jaki jest potencjał w kontekście planowanych i zrealizowanych inwestycji?
    • Jest euforia, ale są i wyzwania. Koszty w budowlance rosną, a ceny śląskich mieszkań pozostają jednymi z najniższych
      w Polsce – czy mieszkaniówka w tej części Polski daje zarobić? Jak będą kształtować się ceny w kolejnych latach i czy rynek zaakceptuje wzrosty?
    • Planowanie przestrzenne, otwartość władz samorządowych, jakość życia – co jest kluczem do skutecznej walki z mieszkaniowymi problemami w regionie? Podatek bankowy, podwyższanie poziomu wkładu własnego do 15 proc. – jak zmiany w prawie oddziałują na dynamikę decyzji zakupowych klientów?
    • Jakich mieszkań szuka pokolenie internetu? Czy przedmieścia stają się passé? Jak wykorzystać potencjał centralnych lokalizacji?
POWRÓT