Prelegenci

A B C D F G H I J K L Ł M N O P R S Ś T U W Z Ż
Zuzanna Mikołajczyk

Zuzanna Mikołajczyk

Członek Zarządu, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu

Dyrektor ds. Handlu i Marketingu, Członek Zarządu i sukcesorka Mikomax Smart Office, firmy specjalizującej się w dopasowywaniu przestrzeni biurowych do organizacji. Realizowała projekty zmiany przestrzeni biurowej i zarządzania zmianą m.in. dla AstraZeneca, Philips czy Qatar Airways.


Zuzanna Mikołajczyk specjalizuje się w propagowaniu i wprowadzaniu w życie idei nowego sposobu pracy. Jest członkiem międzynarodowych organizacji m.in. International Facility Management Association. Przeprowadza w firmach badania efektywności miejsca pracy, jest także inicjatorką projektów badawczych zbierającego opinie pracowników centrów usług w Polsce i Rumunii. W 2016 przeprowadziła Projekt badawczy Smart Working Guidebook for Poland, zrealizowany przez Mikomax Smart Office we współpracy z ABSL. Partnerami projektu są firma konsutingowa Variazioni, odpowiedzialna za część badawczą, IBM, GSK, Luxoft, Transition Technologies i Wiewiórski Law Firm.


Absolwentka Executive Master in Marketing and Sales na SDA Bocconi (Włochy) oraz ESADE (Hiszpania).

POWRÓT

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Kolejna edycja 4DD odbędzie się 28-31.01.2021