Prelegenci

A B C D F G H I J K L Ł M N O P R S T U V W Z Ż
Ryszard Balcerkiewicz

Ryszard Balcerkiewicz

Przewodniczący Rady Nadzorczej Noti Sp. z o.o.; Przewodniczący Rady Nadzorczej Fabryki Mebli Balma SA

Przewodniczący Rady Nadzorczej Noti sp. z o.o. oraz Przewodniczący Rady Nadzorczej Fabryki Mebli Balma SA. Od 40 lat obecny w branży meblarskiej. Stworzył renomowane marki Balma, Noti.

Od wielu lat wspiera promocję polskiego designu i współpracuje z projektantami. Efektem są projekty z sukcesami wdrażane do produkcji oraz nagradzane w licznych konkursach m.in. Red Dot Design Awards czy Must Have. Kolekcje obu marek bardzo często reprezentują polski design na międzynarodowych wystawach i festiwalach.

Współpracuje z uczelniami wyższymi kształcącymi projektantów dzieląc się doświadczeniem biznesowym, projektowym i technologicznym np.: projekt PEP oparty na współpracy projektant-biznes przy Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu.

Od wielu lat jest jurorem konkursów projektowych między innymi: Young Design przy IWP czy Młodzi na start! przy redakcji Elle Decoration. Inicjator wielu biznesowych, społecznych oraz samorządowych przedsięwzięć, za które był wielokrotnie doceniany. Wspiera rozwój polskiego wzornictwa, instytucji kulturalnych i produktów „made in Poland”. Uczestniczy w branżowych wydarzeniach i konferencjach dla architektów. Nieustannie poszukuje nowych idei, talentów i innowacyjnych rozwiązań technologicznych.

Bierze udział w sesjach:

  • Polska marka meblowa – szansa czy mit?

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Polska marka meblowa – szansa czy mit?

    Czy jest możliwe wykreowanie rozpoznawalnej marki polskich mebli, a jeśli tak, to w jaki sposób? To jeden z najczęściej poruszanych i jednocześnie budzących kontrowersje tematów dotyczących meblarstwa w Polsce. Wzornictwo, innowacyjność, jakość czy… cena – na co powinni postawić polscy meblarze, by utrzymać i poprawić swoją pozycję na światowych rynkach?

    Polska marka meblowa – szansa czy mit?

POWRÓT