Prelegenci

A B C D F G H I J K L Ł M N O P R S T U V W Z Ż
Janusz Mikołajczyk

Janusz Mikołajczyk

prezes zarządu

MIKOMAX Sp. z o.o. Sp.k.

Janusz Mikołajczyk

 

Pracownicy nazywają go wizjonerem. Najczęściej wypowiadanymi przez niego zdaniami są “Będzie zmiana” i “Mam taki pomysł”. Człowiek tysiąca idei, otwarty na nowe technologie i ciągły rozwój. Pasjonat golfa i fizyki. Z wykształcenia inżynier budownictwa. Od początku kariery zawodowej związany z produkcją mebli i elementów dedykowanym wyposażeniu wnętrz.

W 1991 roku, wspólnie z żoną Anną, założył w Łodzi rodzinną firmę Mikomax, w której niezmiennie pełni funkcję Prezesa Zarządu. Flagowymi produktami firmy są rozwiązania akustyczne Hush, stanowiące niezależne przestrzenie do rozmów telefonicznych, pracy w skupieniu i spotkań. W swoim portfolio posiada także wiele innych nowatorskich projektów, takich jak biurko Stand Up nagrodzone Red Dot Award oraz klasyczne rozwiązania biurowe.

 

Od najmłodszych lat walczył o niezależność biznesową. Po sześciu miesiącach przepracowanych w cudzej firmie, zdecydował, że takie warunki marnują jego potencjał i postanowił zawalczyć o swoje. I tak walczy po dziś dzień, odnotowując tysiące spektakularnych osiągnięć, chociaż zawsze skromnie dodaje, że za jego sukcesem stoją szczęście i zbieg odpowiednich sytuacji, w odpowiedniej chwili, bo w życiu decydują wyłącznie chwile.

 

Bierze udział w sesjach:

  • Polska marka meblowa – szansa czy mit?

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Polska marka meblowa – szansa czy mit?

    Czy jest możliwe wykreowanie rozpoznawalnej marki polskich mebli, a jeśli tak, to w jaki sposób? To jeden z najczęściej poruszanych i jednocześnie budzących kontrowersje tematów dotyczących meblarstwa w Polsce. Wzornictwo, innowacyjność, jakość czy… cena – na co powinni postawić polscy meblarze, by utrzymać i poprawić swoją pozycję na światowych rynkach?

    Polska marka meblowa – szansa czy mit?

POWRÓT

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.