Agenda

Pobierz jako PDF POBIERZ AGENDĘ JAKO PLIK PDF

Dzień 1

11 LUTEGO 2016

09.30-11.30

Let’s talk

Sesja Inauguracyjna. Wyróżnij się albo zgiń – budowanie konkurencyjności w biznesie poprzez design przeczytaj relację

12.00-13.30: SESJE TEMATYCZNE (sesje równoległe)

  • Let’s talk!

    The sky is the limit… – miasta przyszłości – wyzwania, wizje, perspektywy przeczytaj relację

  •  

    Projekt łazienka. Potrzeby klienta i trendy – jak efektywnie budować ofertę w branży łazienkowej

    Cykl sesji i prezentacji, których celem jest przedstawienie trendów w projektowaniu i wyposażaniu wnętrz mieszkaniowych, sposobów konstruowania oferty handlowej, tak by spełniała oczekiwania konsumentów

    Potrzeby klienta i trendy – jak efektywnie budować ofertę w branży łazienkowej

    • Oczekiwania konsumentów wyposażających łazienkę
    • Rola projektanta produktu w procesie konstruowania oferty
    • Łazienkowe trendy
    • Kanały dystrybucji
  • Design

    Rola projektu w polskim meblarstwie przeczytaj relację

    więcej
     

    Rola projektu w polskim meblarstwie

    • Czy design odgrywa znaczącą rolę w procesie sprzedażowym?
    • Równowaga między formą a funkcją
    • Współpraca projektantów z producentami
    • Polski design w meblach: prawda czy mit?
    • Promocja designu w meblarstwie
  • Wnętrza komercyjne

    Do more! – biuro wizytówką firmy. Jak budować wizerunek wykorzystując design przeczytaj relację

  • Architektura

    Projekt to nie koniec – jak znaleźć wspólny język w każdym etapie realizacji inwestycji. Model współpracy na linii inwestor, architekt, wykonawca przeczytaj relację

  • Short stories

    Cykl 15-minutowych prezentacji przeczytaj relacje

14.00-15.30: SESJE TEMATYCZNE (sesje równoległe)

  • Design

    Design+Start-ups. Jak to działa? przeczytaj relację

  • Let's talk

    Miasto od nowa, czyli sztuka rewitalizacji na przykładzie Strefy Kultury w Katowicach przeczytaj relację przeczytaj relację

  • Short stories

    Cykl 15-minutowych prezentacji przeczytaj relacje

  • Design

    Extreme Design Thinking Spirit – warsztat Concordia Design zobacz zdjęcia

    więcej
     

    Extreme Design Thinking Spirit – warsztat Concordia Design

    Design thinking skupia się na potrzebach ludzi i sposobach na dobre ich rozpoznanie. Wszystko po to, by jak najlepiej przygotować się do skutecznego wdrożenia rozwiązania w życie.

    Design thinking to proces ciągłego rozwiązywania problemów w którym ważny jest sposób dochodzenia do rozwiązania.

    Podczas Extreme Design Thinking Sprint uczestnicy w przyśpieszonej formie poznają metodologię oraz w formie warsztatowej dowiedzą się jak ideować pomysły i jak uczyć się zmiany.

    Prowadzenie: Justyna Grycz – Design Manager of Concordia Design Consulting; Łukasz Nowak – Concordia Design Consulting

16.00-17.00: SESJE TEMATYCZNE (sesje równoległe)

  • Design

    Design, you idiot! Jak technologia i nowe oczekiwania pokolenia X,Y,Z wpływają na myślenie o projektowaniu i architekturze przeczytaj relację

  • Design

    Design. Nie produkt, lecz człowiek jest celem przeczytaj relację

  • Short stories

    Cykl 15-minutowych prezentacji przeczytaj relacje

  • Architektura

    Zielone budynki: Nowe wyzwania dla architektów i projektantów przeczytaj relację

Dzień 2

12 LUTEGO 2016

09.30-11.00(sesje równoległe)

  • Wnętrza komercyjne

    Salon sprzedaży. Less is more – jasny, przestronny, ergonomiczny i elegancki, czyli jak dziś projektuje się sklepy przeczytaj relację

  • Let’s talk

    Ochrona prawna wzornictwa przemysłowego w Polsce – skuteczna, czy iluzoryczna? przeczytaj relację

    więcej
     

    Ochrona prawna wzornictwa przemysłowego w Polsce – skuteczna, czy iluzoryczna?

    • Świadomość twórców i przedsiębiorców odnośnie ochrony wzorów przemysłowych?
    • Ochrona wzornictwa przemysłowego w Polsce i UE. Atuty i słabości?
    • Różnorodność form prawnej ochrony wzornictwa w Polsce – bolączka czy zaleta?
    • Rola polskich sądów w zakresie ochrony wzornictwa przemysłowego? Sądy "przyjazne"  twórcom czy naruszycielom?
    • Jakie wyzwania czekają na innowacyjnych przedsiębiorców w obliczu dynamicznego rozwoju technologii
  • Architektura

    Architektura obiektów komercyjnych. Jakość to inwestycja długoterminowa. Czy inwestowanie w architektoniczne perełki się opłaca?

  • Design

    Pieniądze na design: Nie kopiuj, projektuj! Jest wsparcie przeczytaj relację

  • Short stories

    Cykl 15-minutowych prezentacji przeczytaj relacje

11.30-12.45: SESJE TEMATYCZNE (sesje równoległe)

  • Architektura

    Wyzwania młodego architekta przeczytaj relację

  •  

    Projekt kuchnia. Cykl sesji i prezentacji, których celem jest przedstawienie trendów w projektowaniu i wyposażaniu wnętrz mieszkaniowych, sposobów konstruowania oferty handlowej, tak by spełniała oczekiwania konsumentów

    • Modna czy praktyczna – kuchnia XXI wieku
    • Jak kształtować ofertę aby odzwierciedlała zmieniające się myślenie o aranżacji przestrzeni kuchennej?
    • Kuchnia na zawsze? Jak długie jest „życie” wyposażenia kuchni
    • Wejdźmy do kuchni – historie i scenariusze przyszłości
  • Przestrzeń publiczna

    Jak budować piękno wspólnej przestrzeni

  • Debata portalu samorządowego

    Projektowanie miast – chaos przestrzenny kosztuje przeczytaj relację

    więcej
     

    Projektowanie miast – chaos przestrzenny kosztuje

    • rozlewanie się miast –  mieszkalnictwo, przepisy, dobre i złe decyzje administracyjne, preferencje mieszkańców
    • sposoby na zatrzymanie mieszkańców w centrum, przyjazna przestrzeń publiczna, rewitalizacja
    • planowanie przestrzenne a przepisy prawa
    • na straży miejskiego ładu przestrzennego – zawód urbanista i architekt miejski
    • ograniczenie reklam w przestrzeni publicznej
  • Wnętrza komercyjne

    Hotele. Potrzeba luksusu, ale którędy droga? przeczytaj relację

  • Short stories

    Cykl 15-minutowych prezentacji przeczytaj relacje

13.15-14.30: SESJE TEMATYCZNE (sesje równoległe)

  • Wnętrza komercyjne

    Centra handlowe. Sztuka budowania i tworzenia kontekstu architektury komercyjnej w mieście przeczytaj relację

  •  

    Projekt salon. cykl sesji i prezentacji, których celem jest przedstawienie trendów w projektowaniu i wyposażaniu wnętrz mieszkaniowych, sposobów konstruowania oferty handlowej, tak by spełniała oczekiwania konsumentów

    • Salon to już nie tylko duży pokój – nowe funkcje, nowy wystrój
    • Jak przenikają się style? Wpływ globalizacji na trendy w aranżacji
    • Designerskie trendy - oczekiwania konsumentów urządzających pokój dzienny
  • Design

    Kreowanie tożsamości marki za pomocą designu – warsztat Concordia Design

  • Short stories

    Cykl 15-minutowych prezentacji przeczytaj relacje

  • Debata portalu samorządowego

    Mała architektura – duży efekt przeczytaj relację

    więcej
     

    Mała architektura – duży efekt

    • obiekt małej architektury w przestrzeni publicznej w myśl ustawy Prawo budowlane
    • estetyka czy funkcjonalność, moda czy użyteczność – co liczy się na małej przestrzeni?
    • przystanki komunikacji publicznej, otoczenie budynków komunalnych, skwery - mała architektura wyzwaniem dla wydziałów architektury i zamówień publicznych
    • dobre praktyki i porady czego unikać
    • przykłady dobrych praktyk: uspokojone ulice, parki kieszonkowe, strefy relaksu
    • mieszkańcy jako współgospodarze miasta – konsultacje, budżety obywatelskie, oddolne inicjatywy

Dzień 3

13 LUTEGO 2016

11.00-11.45 (sesje równoległe)

  • Design talks

    Designersko, ale praktycznie – jak mieszkać modnie i wygodnie

12.00-13.00

12.00-13.15: SESJE TEMATYCZNE (sesje równoległe)

  • Design talks

    Śląsk, którego nie było

  • Prezentacja własna marki Rust

13.30-14.30

  • Design talks

    Wykład Roberta Koniecznego

    więcej
     

    Wykład Roberta Koniecznego

    Historia nietypowych muzeów wraz z Centrum Dialogu Przełomy autorstwa KWK Promes

     

     

14.45-15.30: SESJE TEMATYCZNE (sesje równoległe)

  • Design Talks

    Meblujesz – inwestujesz, czyli świat designerskich przedmiotów w Twoim domu

  • Design Shows

    Unplugged – Multimedia w domu

15.45-16.30

  • Prezentacja własna marki Rust

Dzień 4

14 LUTEGO 2016

11.00-11.45

  • Design talks

    Użytkownik dla produktu – Produkt dla użytkownika. Czy kuchnie są dla klientów czy klienci poszukiwani dla kuchni?

12.00-13.15 (sesje równoległe)

  • Wizualizacje kontra realizacje

  • Rola designu w centrach handlowych.

13.30-14.00: SESJE TEMATYCZNE (sesje równoległe)

  • Design shows

    Z miłości do wnętrz* KuchenneLOVE

  • Design shows

    Z miłości do wnętrz* ŁazienkoweLOVE

14.15-15.15

  • Design shows

    Smart dom – przestrzeń pełna gadżetów

PROPERTY FORUM KATOWICE

11-12 LUTEGO 2016

11 lutego, 12.00-13.30

  • Sesja inauguracyjna. Śląsk bez kompleksów – rosną przewagi konkurencyjne regionu na inwestycyjnej mapie Polski przeczytaj relację

    więcej
     

    Sesja inauguracyjna. Śląsk bez kompleksów – rosną przewagi konkurencyjne regionu na inwestycyjnej mapie Polski

    • Inwestycje w nowe technologie kluczem do konkurencyjności regionu
    • Jakość życia, edukacja, kapitał ludzki – atuty i wyzwania dla Śląska
    • Wewnętrzna spójność aglomeracji i regionu – za i przeciw
    • Kluczowe inwestycje

11 lutego, 14.00-15.30

  • Biura. Kapitał ludzki, edukacja, biura – gdzie leży klucz do wygranej walki o inwestora? przeczytaj relację

    więcej
     

    Biura. Kapitał ludzki, edukacja, biura – gdzie leży klucz do wygranej walki o inwestora?

    • Boom na outsourcing – jak skutecznie konkurować z innymi aglomeracjami?
    • Walka na innowacje – jak stworzyć warunki do realizacji najbardziej zaawansowanych procesów?
    • Ekologiczne, oszczędne i inteligentne – jakich biur szukają inwestorzy na Śląsku?
    • Biurowy wyścig – co szykują deweloperzy?

11 lutego, 16.00-17.00

  • Magazyny. Magazyny i logistyka – perspektywy rozwoju sektora w województwie śląskim przeczytaj relację

    więcej
     

    Magazyny. Magazyny i logistyka – perspektywy rozwoju sektora w województwie śląskim

    • Nowe drogi, większe perspektywy – gdzie firmy chcą lokować swoje magazyny?
    • E-logistyka, czyli jak nowe technologie zmieniają biznes deweloperski
    • Region pełen atutów, ale jak skutecznie walczyć o nowych graczy?
    • Inwestycja w przyszłość – atrakcyjne lokalizacje pod projekty magazynowe na Górnym Śląsku

12 lutego 09.30-11.00

  • Hotele. MCK – koło zamachowe, którego potrzebowały śląskie hotele. Perspektywy rozwoju rynku hotelarskiego w regionie przeczytaj relację

    więcej
     

    Hotele. MCK – koło zamachowe, którego potrzebowały śląskie hotele. Perspektywy rozwoju rynku hotelarskiego w regionie

    • Śląsk potrzebuje eventów – jak przyciągnąć te największe?
    • Pokój to za mało – goście chcą atrakcji
    • Czy na Śląsku brakuje hoteli – perspektywiczne lokalizacje, rynkowe nisze
    • Eventy, hotele, turystyka, atrakcje – pomysł na promocję Śląska potrzebny od zaraz

12 lutego 11.30-12.45

  • Centra handlowe. Budować, modernizować czy repozycjonować? – analiza jakościowa rynku nowoczesnej powierzchni handlowej na Śląsku przeczytaj relację

    więcej
     

    Centra handlowe. Budować, modernizować czy repozycjonować? – analiza jakościowa rynku nowoczesnej powierzchni handlowej na Śląsku

    • Handlowy potencjał regionu – czy są jeszcze nisze?
    • Supersam, Galeria Echo i co dalej? Czy w Katowicach jest miejsce na kolejne centrum handlowe?
    • Jak walczyć o klienta – jakość, oferta handlowa, rozrywka, usługi
    • Śląsk czeka na nowe marki

HOUSEMARKET FORUM SILESIA 2016

12 LUTEGO 2016

12 lutego, 12.00-13.30

  • Sesja inauguracyjna. Hossa wróciła, ale ma inne oblicze – prognozy rozwoju i trendy na rynku mieszkaniowym na Śląsku i w Polsce przeczytaj relację

    więcej
     

    Sesja inauguracyjna. Hossa wróciła, ale ma inne oblicze – prognozy rozwoju i trendy na rynku mieszkaniowym na Śląsku i w Polsce

    • Programy rządowe, polityka mieszkaniowa władz miasta i regionu śląskiego
    • Finansowanie inwestycji i rynek kredytów hipotecznych
    • Ceny, nowe inwestycje, siła nabywcza – podaż i popyt na śląskim rynku mieszkaniowym
    • Polityka planistyczna – gdzie jest i będzie miejsce na nowe projekty deweloperskie na Śląsku
    • Trendy demograficzne i społeczne

12 lutego, 11.30-12.45

  • Śląsk: Projekt rewitalizacja przeczytaj relację

    więcej
     

    Śląsk: Projekt rewitalizacja

    • Jak stworzyć atrakcyjną ofertę mieszkaniową na poprzemysłowych terenach – dostępność i jakość gruntów inwestycyjnych
    • Szkody górnicze – ile kosztuje budowanie na trudnym terenie
    • Niebanalny klimat, industrialna forma, atrakcyjne otoczenie – w co inwestować, żeby skusić klienta

12 lutego, 13.15-14.30

  • Mieszkalnictwo: Kupić czy wynająć? Nowa perspektywa dla deweloperów, alternatywa dla Kowalskiego przeczytaj relację

    więcej
     

    Mieszkalnictwo: Kupić czy wynająć? Nowa perspektywa dla deweloperów, alternatywa dla Kowalskiego

    • Mieszkanie na wynajem – dobre hasło, ale czy przyjmie się na Śląsku
    • Rynek mieszkań na wynajem na Śląsku – ile to kosztuje
    • Czy deweloperzy chcą budować na wynajem w aglomeracji katowickiej

WYDARZENIA TOWARZYSZĄCE

11-14 LUTEGO 2016
  • 11 lutego, 18.00

    GALA MEBLOWA. Rozdanie nagród w ramach XIV edycji konkursu „Produkt Roku” poznaj zwycięzców

  • 11 lutego, 19.00

    Bankiet i gala wręczenia nagród Property Design Awards 2016 dla najlepszych nieruchomości i wnętrz komercyjnych w Polsce poznaj zwycięzców

  • 11 lutego, 20.30

    Design Party

  • 12 lutego, 15

    HOUSEMARKET SILESIA AWARDS 2016 poznaj zwycięzców

  • 4 Design Days Awards – nagrody dla wystawców i prezentowanych produktów (od profesjonalistów i zwiedzających) zobacz wyróżnionych

  • Śląski przegląd Architektury Województwa – SPAW’15 zobacz zdjęcia

  • 7m2 – Przegląd młodego pokolenia śląskich architektów zobacz zdjęcia

  • Najlepsze Dyplomy ASP 2016 zobacz zdjęcia

  • Koncepcje Architektoniczne w procesie inwestycyjnym – wystawa Marka Tryzybowicza zobacz zdjęcia

  • „Śląsk, którego nie było” zobacz zdjęcia

  • warsztaty i konkursy dla dzieci zobacz zdjęcia

 

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.