Design, you idiot! Czyli co przyciąga i pociąga pokolenia X, Y, Z

Atrakcyjne biuro to dziś wyznacznik i wizytówka dobrej firmy, w której chcą pracować młodzi, zdolni i niezależni pracownicy pokoleń X, Y, Z. Jak technologie i oczekiwania pracowników wpływają na myślenie o projektowaniu i architekturze? Dowiemy się podczas 4 Design Days.

O designie, wzornictwie i nowoczesnych technologiach będą rozmawiać paneliści sesji zatytułowanej "Jak technologia i nowe oczekiwania pokolenia X, Y, Z wpływają na myślenie o projektowaniu i architekturze".

Design jest ważnym aspektem wpływającym na dzisiejsze pokolenie młodych, często niezależnych i wolnych zawodowo pracowników. Coraz częściej zauważalna jest jego istota zarówno w projektowaniu biur, jak i innych wnętrz komercyjnych czy publicznych.

Jak projektować atrakcyjnie i funkcjonalnie? Będą o tym mówić designerzy, projektanci, eksperci, przedstawiciele producentów. W sesji dyskusyjnej wezmą udział Andrzej J. Horoch, CEO, Chief Creative Officer w Workroom Agency, Rafał Kołodziej, projektant Strategii i Usług, Justyna Kurtz, Creative Designer marki Rust, Magdalena Lubińska, dyrektor generalny i współzałożycielka Biura Projektowego CODE Architecture & Design, architekt Andrzej Marek, przedstawiciele firm Roca oraz Autodesk, a także architekt Marek Tryzybowicz, Founding Partner w Bose International Planning and Architecture.

Rozmowę poprowadzi znana z programu "Bitwa o dom" architekt Natalia Nguyen.

Podczas sesji będzie można zobaczyć także prezentację "Poznajmy się w wirtualnym świecie – technologiczna rewolucja w marketingu i sprzedaży powierzchni komercyjnych" przygotowaną przez Andrzeja J. Horocha, CEO, Chief Creative Officer w Workroom Agency.